Kvällen..

Okej, Jonas jobba kväll, ikväll.
Och imorgon också.
Alltså jobbar han 8-20, bara för att det har högsäsong nu.
Så jag sitter hemma, ensam, med Minna såklart.

Väntar på att se om hon vill äta lite snart.
Sen ska jag klä henne, och gå till centrum (om hon inte kräks massa).
Ska handla lite och posta ett brev & hämta ett paket.

Imorn (om Minnie har en bra dag), ska vi umgås med Vera och hennes bebis.
Hoppas hoppas..

Jaja, men ikväll då..
Vad ska jag göra till middag?
Har iofs en Karins lasagne (min favorit färdig microrätt), kan vara smidigt att ta den..
Är det något på tv?
Ska kolla tv.nu
JA!
Sea change med Tom Selleck.
Eller inte.
Gillar honom dock maaaassor i Magnum & 3 män och en baby, 2 män och en tjej filmerna.

Nope, enligt mej inget vettigt ikväll.
Inatt om Minna är vaken (som hon antagligen är) blir det CSI Miami och Law & order: Special victims unit.

Jaja, får kanske ta centrum imorgon på dagen istället..
Läskigt när det är slask/is och mörkt..
Jag halkar lätt, och vill inte vurpa med Mini.

Hmm, matdags för mej kanske?
Passa på när hon sover..

Jaja, skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Hade utan tvivel ställt upp och hjälpt dig så du fick äta och sova om man bott närmare.

Hoppas lilltösen har en bra dag imorron.

2009-01-21 @ 18:20:07 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: Johannah

Hehe, det är ingen fara. Går bra att kommentera också :) Kalendern är skapad med tabeller. Ganska komplicerat... tog ett tag innan jag fick rätt på den men. :P

2009-01-21 @ 18:51:41 URL: http://ztarla.se
Postat av: beetty

Har du btyy på minnas blogg? eller på hela?

=)

2009-01-21 @ 20:45:33 URL: http://freshing.blogg.se/
RSS 2.0