Julgransplundring

Förlåt mina läsare & vänner..
Har inte uppdaterat bloggen på hela dagen.
Natten var bökig med ny ersättning för Minna.
Kan läsa mer om det i min minnablogg.
Fick dock sova mer än vanligt.
Sedan väntade jag på att Jonas skulle vakna, då han tog största delen av natten för en gångs skull, han vaknade 15:30.
Då hade vi lite "brådis", vi skulle på julgransplundring hos mamma.

Kom dit lite sent, åt go middag, myste och snackades.
Sedan "avpyntade" vi (syster, Jonas & jag) granen som vi (syster & jag) pyntat.

När vi kom hem hade vi nacho & guacamolemys.
Min guacamole, som alla säger är den godaste, och själv håller jag faktiskt med. :D

Nu sover Minna & Jonas, men Minna åt nyss så jag ska passa så hon inte kräks i sömnen, kan sluta illa.. :S

Så..
Imorgon är det onsdag, och Jonas börjar jobba igen. :(
Jobbigt men så är läget..

Har dock ett antal vänner här där jag bor att umgås med, som också har små..
  • Frida från Söder, som jag hängde med när jag levde ett liv i "mörker", hennes son Morgan 2 månader.
  • Frida från Fl, och hennes lilla Lovis 4 månader.
  • Robin från Hantverksakademin (när jag var fotolärling) och nyfödd - vet dock inte namn.
  • Vera från back in the days med hennes döttrar Isabelle 4½ & Beatrice 1 månad.
Alla 4 bor inom max 20 mins avstånd. :)

Saknar dock bästa vännen Martina, som nu efter nyår flyttade till Vallentuna. :(

Nu ska jag nog föra över lite bilder på Minna till den externa..

Så säger gonatt..



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Linda

en liten fråga, hur får man till det där som du har med att Minna är 44 dagar?



har sökt med inte hittat någonstans, har ju hittat nedräkning men inte uppräkning



kram

2009-01-07 @ 08:00:19 URL: http://familjennasman.blogg.se/
Postat av: vera

tänkte om du ville gå till öppna förskolan på måndag? då har dom för dom som har barn från 0-6 månader!

2009-01-07 @ 10:37:23 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Fotolärling? Lät ut spännande!

2009-01-07 @ 16:05:49 URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: Martina

naw...saknar dig bästaste vän! helatiden,vore så mysigt om ni ville hälsa på oss:9 se hur vihar det,kanske käka en bit mat?



pusspuss

2009-01-08 @ 13:04:48 URL: http://martiniz.blogg.se/
RSS 2.0