Förtur _ _ svulla

Förtur på att svulla?
Nää..

Däremot har min psykolog skickat in ett läkarutlåtande till sthlm bostadsförmedling om att jag bör få förtur till lägenhet.
  • Bor nu i 1:a på 30kvm (2 vuxna 1 barn)
  • 3 tr utan hiss (med barnvagn)
  • Mitt psykiska mående
  • Området har blivit utsatt (mordbrand + skottlossning)
  • Jag bör komma närmre mina föräldrar
  • Jag har sökt och försökt byta lägenhet i 3 år
Så imorn ska jag posta lapparna till Stockholm bostadsförmedling, hoppas jag får svar snabbt.
Och helst ett positivt svar.. :)

Och ang. svulla..
Ja, det är vad jag gjort och gör..
Ätit massa munkar & malteasers..
Har även grillchips & Ben & Jerrys..
Så går det när man är sover när Minna sover, när det är ljust ute..
Då är allt man ser mörker.
Och sen allt jävla slask ute..

Minna lyser dock upp min tillvaro som solen..
Minna är min sol..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Cecilia

Åh vad glad jag blir, nu ökar ju chanserna AVSEVÄRT att ni ska få tag i en större lägenhet mycket snart! Jag håller verkligen varende tumme och tå för er!! Heja, heja, och skam den som ger sig!

2009-01-21 @ 01:10:10 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
Postat av: Wifie

Åh vad BRA! Håller tummarna att ni får en ny lägga snart, det är ni VERKLIGEN värda.

2009-01-21 @ 12:33:42 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0