Familjemys..

Lördagen hos farmor var mys..
Firade farmors födelsedag med släkten, supergod mat som alltid & trevligt sällskap.
Min lillkusin Luddis gillar tuttar, så han följde med mej varje gång jag gick och ammade Minna.. :p

Underbart att se lillan stortrivas i sin morfars (min pappas) famn, och hur hon mös när morbror Viktor höll om henne..

Var där rätt länge endå, 5 timmar..

Sen for vi hem och mös här hemma..



Imorn ska vi hämta paket, gå barnvagnspromis, fylla i massa papper som ska skickas in, och göra ler & färgavtryck av Minnas händer och fötter.. :)
Passa på, för snart är hon stor!

Nu, mys, sen ska vi sussa i omgångar..
Nu börjar lillans vakentid..
Tjoho!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: beetty

jag har inte skrivit det,men mamma & småsyskonen kommer.. inte ofta man räffar dem då de bor i götet : )..

2009-01-18 @ 13:48:21 URL: http://freshing.blogg.se/
RSS 2.0