Bra förändringar framöver?

Väntar på beslut på 2 avgörande saker för våran framtid..

  • Beslut från Försäkringskassan ang. Aktivitetsersättning.
    Beräknas ta dagar/veckor innan svar, enligt min handläggare ser allt ut att bli beviljat.

  • Beslut från Stockholms bostadsförmedling ang. Förtur.
    Beräknas ta 10 dagar innan jag får en handläggare, vet mer då.

  • Får jag aktivitetsersättning från jag helt plötsligt 4000kr mer i månaden.
    Får vi förtur får vi större lägenhet.

    Så..
    Om en månad vet jag om vi är påväg mot en ljusare framtid..


    Kommentarer


    Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
    eller länka varandra i våra bloggar.
    Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

    Namn:
        Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
    Email: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:


    Postat av: Jessica

    Håller tummarna för Er!

    Det är ju nytt år och allt, så mot ljusare tider tror jag definitivt att ni går mot =)

    2009-01-26 @ 06:23:38 URL: http://jessapessa.blogg.se/
    Postat av: Madelen

    Håller tummarna...

    2009-01-26 @ 12:31:59 URL: http://vinterbebis.wordpress.com/
    RSS 2.0