Ang. mer bilder i bloggen..

Då både jag och Jonas är av åsikten att inte "vika" ut Minna till hela världen,
så kommer denna blogg inte ha så mycket bilder, iaf inte på Minna..
Vill ni se det, får ni snällt be om lösenord till Minnabloggen..

Minna har inte bett om att visas på internet, därför visas minimalt med bilder på henne.
I den skyddade bloggen lägger vi ut bilder, då det är ett visst antal som får läsa den.
Mestadels vänner & familj, men även bekanta och några andra mammor.

Så, i denna blogg kanske det blir bilder..
Men mest troligt är då att det är på mej, Jonas, lägenheten, mat & bak eller liknande..
Hoppas ni har förståelse..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Du är en klok mamma. Har själv länge tänkt på det där med att inte vika ut sonen för mkt, efs han inte bett om det.

Och självklart förstår man att du bara lägger ut några få bilder på Minna, och att det sker i den låsta delen. Men det är alltd trevigt med bilder på annat åxå =)

2009-01-22 @ 17:38:02 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

de går väl sådär. Ammar ju bara innan han får ersättning. Har ammat i typ en halvtimma-fyrtio o sen har han ätit ersättningen. MEn han har börjat o fnöla så dant nu,det är inte lika intressant me tutte längre när man kan få flaskan. är lättare o suga flaska ju. e rätt frustrerande när han ligger där vid bröstet o far runt o har sig. får se om vi fortsätter med amningen eller om ja slutar. han går ju iaf upp i vikt det är ju huvdsaken =) hur e allt med er då? kramis

2009-01-22 @ 17:40:54 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klart jag förstår, det finns alldeles för många idioter bakom datorskärmarna.. tyvärr! Men jag menade inte just på Minna kanske.. jo.. men inte bara ;) Jag har gett dig min mail så du ska kunna skicka lösen, du har kanske bara glömt det :)

2009-01-22 @ 19:29:32 URL: http://sheishit.blogg.se/
RSS 2.0