Vilken dag..

Sovit lite, men kände mej laddad endå..
Gick upp, åt lite frukost, ammade och myste.
Gjorde iordning mej, bytte & klädde Minna.
Ammade henne vid 12, en 10minutare, och sedan klädde på oss för kalla vädret.
Ner i källarn, stoppa in sovande Minna i vagnen, kämpade ut den och gick mot tåget.
Åkte till Skanstull & tog bussen till Mvc.
Var hos min underbara BM - Som vi förövrigt tänker gå till när syskon är påväg - allt var toppen.
Sen efter att tagit farväl och lämnat en Minnabild med tackmeddelande på till BM - Vivi-Anne så bar det av till SÖS.
Väl på sös, köpte jag macka och juice till lunch, åt den medans jag väntade på att komma in till Margareta på Kvinnokliniken.
Vi hade vårat avslutnings/sammanfattningsmöte, även hon fick en Minnabild med tackmeddelande..
Sedan bar det av hemmåt.
Minna sov hela tiden, superbebis!
Och sjukt nog, INGEN kräka alls!
Hon började gny på tåget, så jag hoppades jag skulle hinna hem innan hennes lilla mage fick nog.
4 timmar allt som allt, hon sov och var lugn hela tiden, och INGEN kräka! (?)
Väl hemma, klädde jag av Minna, då vaknade hon och ville ha käk..
Bytte blöja, och la oss ned i sängen för amningsmys..
Sen somna hon om..

Hoppas verkligen vårdguiden har rätt i att det är ok att hon sover så mycket..

Jaja, och Jonas är redan påväg hem, han ska handla lite snabbt, sen kommer han vara hemma vid 18.
Då ska jag laga våfflor eller pannkakor till middag.. ;)

Sen blir det mys hela kvällen..

Wow, om bara fler dagar kunde vara såhär..

Kan säga att jag är avundsjuk på många utav de mammor jag pratar med, som kan göra så mycket mer saker då deras bebisar är "enklare"..
Wow, längtar tills Minna är bättre så jag kan gå ut, VARJE dag! :D

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Faster Jenny

Va skönt att Minna mår bättre idag!! Och du, pannkakor, wow, tack för tipset, det har jag inte käkat på jätte länge så det ska jag också laga till middag :D

2009-02-09 @ 17:19:47
Postat av: emelie o elliott

tack så mkt för hjälpen =) nu ska de bli andra bullar här..haha. va skönt att de varit en bra dag idag, kramis

2009-02-09 @ 18:04:42 URL: http://emlisch.blogg.se/
RSS 2.0