Världens underbaraste Karl.. & Pappa!

Ja, Jonas alltså..
Eller min pappa är lika bra som Jonas.. hihi

Men..

Inatt fick jag flipp, hade så ont i huvudet och kunde verkligen inte somna..
Minna "strulade", inte med flit men saker som, hade bajsat - bytte blöja, matade, bajsade igen, och då måste jag juh byta men då vet jag även att ALL mat kommer upp..
Hon böckade mer än vanligt och ja, strul...

Jonas sa då att han kunde ta henne en timma så jag fick sova nånting iaf..
[Jonas sover max 5 timmar per natt, för att sedan jobba, erbjöd sej endå att sova mindre för min skull.]
Så jag fick sova 1 timma.. eller?
Nää mer, för när Jonas myste med Minna och jag sov, så somnade Minna tillslut.
Så jag sov från ca 1:30 - 3:30 | ammade halvsovandes | 4:00 - 8:00.
WOW!
Jag har alltså fått sova 6 timmar?!
Typ det mesta jag fått sovit sedan innan Minna kom.
Jisses!

Underbar man jag har va!? :)
Så jävla go!
Tack älskade Jonas! ♥


Hoppas då Minna har en bra dag idag, för ska snart till bvc med Minna, sen om hon har en bra dag ska vi förbi Gården, mitt gamla jobb och hälsa på ungdomarna & gamla kollegerna! :D

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Hon må juh ha gått upp bra mkt på en månad nu. Blir spännande att höra resultatet sen =)

Skönt du fick sova ganska många timmar inatt =) Det gör juh en del att man får sova. Hoppas det snart vänder för er nu.

2009-02-04 @ 11:22:07 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken underbar kille du har :-)

Hoppas min kille kommer vara likadan när vi får barn i framtiden :-)



kram

2009-02-04 @ 13:12:39 URL: http://familjennasman.blogg.se/
Postat av: Emily

Gud vad skönt att du har fått sova inatt! Tänk vad lite sömn faktiskt gör underverk med humöret=) Hoppas ni får en bra dag! kram kram

2009-02-04 @ 14:10:57 URL: http://decemberbebis.blogg.se/
RSS 2.0