Vad är det som händer?

30min sov tösen, sen vaknade hon och något var fel.
Hon gallskrek och grät, jag prövade allt.
Att hålla henne i famnen och gå omkring var det enda som verkade duga, men då såg hon endå ledsen ut.
Nu duger iaf bröstet, så nu ammar jag och hon verkar nöjd.
Undrar verkligen vad som var fel, hon hade kanske ont? - Hoppas inte..
Jaja, My kunde inte ses, men de va ju nästan tur, för snart är Jonas hemma, och då blir det juh mys. :)
Jaja, nu ge lillan min uppmärksamhet.
Senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Pia

Stackarn! Hoppas de inte är något fel. :]

2009-02-11 @ 15:55:15 URL: http://Http://Pijah.Blogg.Se
Postat av: mamma/mormor Sofie

Hon kanske bara drömde nåt obehagligt.



Längtar så efter er!!! Hoppas vi ses närsta vecka.



Stora kramen!

2009-02-11 @ 16:06:36
RSS 2.0