Utvilad!

Wow säger jag bara.
Igår tog jag en skööön dusch innan jag skulle lägga mej.
När jag kom ut ur duschen gav Jonas mej en huvud & nackmassage - så super!
Sen fick jag sova medans Jonas höll koll på Minna till 00, ifall hon skulle vakna till.
01 vaknade Minna och ville ha mat, bökade lite (hon har börja böka mkt vid amning i början), sen åt hon och jag sov.
Sedan vid 3:30 ville hon ha mat igen, jag fick böka med henne sen somna jag när hon började äta.
Och sen vid 8 någon gång ville hon äta, då somnade jag ammandes och vaknade av mej själv 9.
Så är utvilad och känner mej stark.

Ska snart mata lilltjejen och sen bär det av till vårdcentralen.
Förutom att kolla upp mina "sargade lemar" så ska jag ta upp det där med laser för mina ärr igen.
Får se om jag kommer hem vis eller ovetande - glad eller ledsen..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0