Blaha blaha..

Jaha, Thorleifs åkte ut..
Men Min - La voix & Jonas - Love Love Love gick båda vidare..



Idag var vi på babyland, köpte bl.a. en sulky till Minna.
Att ha som resevagn, t.e.x. som nu den 5:e då vi åker till Finland.
Beställde även en åkpåse till sulkyn. :)

Kommer lägga upp bilder på sulkyn i Minnabloggen sen.

Nu testar Minna att bita i sin rosa gummiring..
Skönt för tandköttet..



Förlåt om jag skriver sämre numera..
Är sjukt tankspridd, mina tankar ligger på lägenheten..
Kommer dom ringa på måndag?
Måste vi vänta längre på svar?
Får vi den eller inte?

Hoppas jag snart är klarare i huvudet..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

ta med bärselen, för det är lättare att bära om kring på bebis än att vänta på hissen med vagnen!

2009-03-01 @ 09:16:54 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0