Too fast?

Kvällen har gått allt för fort..
Minna var vaken imorse/fm 9-12, sov 12-23 och är nu supervaken!
Bajsar så de tjoffar och tjuter - låter riktigt kul. :)

Ska snart byta på henne så hon får sin tid att bli klar, sen ska jag vara vaken med henne till 01 - då tar min snälla karl henne i 1 timma så jag får sova nånting iaf.

Imorgon ska jag på första föräldragruppsträffen, lite läskigt, men samtidigt skoj..
Hoppas de finns någon man kan få bra kontakt med.

Well, nu ska jag gå på toaletten, sen ska jag byta på lillskruttan..

Skriver kanske senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Har hon alltså sovit i stort sett hela dagen? 12 på dagen idag (igår) till 23 inatt? 11 timmar?

2009-02-10 @ 00:29:55 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
RSS 2.0