Tackar!

Som mamma sa, VARFÖR läsa min blogg om ni tycker jag skriver dumma saker, och att jag verkar tycka synd om mej själv, vara patetisk e.t.c.
Det är som att kolla på teve när det är något man inte alls vill se.
Byt kanal!
Läs någon annan blogg istället.

Och som Kicki sa, varför skulle jag skryta om att ha "sjukast" barn, alla mammor & pappor vill juh att sitt barn ska vara friskt och må bra!


Härligt att det iaf finns friska människor därute, tack, ni ger mej hopp om att det finns de som tar sej tid och läser allt, försöker förstå, frågar om det är något o.s.v.
Tack till alla er!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

om du kan träffas imorgon, hör helst av dig innan 12 :)

2009-02-03 @ 18:10:27 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ta inte åt dig ett dugg av dom där lorthögarna, Du är en underbar mamma och en grym kusin. Kramar:)

2009-02-03 @ 23:19:04
RSS 2.0