Tack så mycket :)

"Hej Johanna.
Gammal sågenbrutta här. :)
Hittade din blogg men har inte kommenterat.
Först vill jag säga GRATTIS till eran Minna.
Johanna det är inte DITT fel att Minna kräks.
Jag vet att Minna kommer att bli precis som alla andra barn snart.
Jag önskar att jag hade värsta bra rådet till dig att ge angående detta.
Kan verkligen känna din oro igenom skärmen men tyvärr har jag inget råd att ge.
Mer än att försöka tänka varma tankar att allt kommer att bli bra.
Det kommer att bli bra! Ger dig styrkekramar och håller på er!
 En sista sak.
Jag är grymt impad av dig som är så stark, för det är du.
Efter alla motgångar så står du faktiskt upp.
Måååånga skulle lagt sig ner pladask och inte gjort något åt saken.
Men du kämpar faktiskt och det är starkt!
Kram Sandra"


Något av de snällaste någon skrivit till mej.
Tack så hemskt mycket, gav mej ny kraft!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0