Snabbis..

Har nyss hunnit äta & gått på toaletten..
Minna sover, låter så söt med sina mysljud.. :)
Men hon rör mycket på sej, så hon sover inte djupt, och då brukar hon vakna rätt snart..

Just nu för jag över 1500 bilder från 081124-090218 till min externa hd.
Står att det kommer ta 30min. men det beror på att filerna är så stora.
Om jag hinner ska jag även föra över videos filmade under den perioden.
Alltså Minna perioden.. ;)

Läst mycket om barnvagnsbio, känns sådär, bra på ett sätt, dåligt på samma..
Men kanske testar, så jag vet vad jag tycker..
Vet inte om Jonas är så sugen, så om han inte vill, vill någon gå med mej då?

Jaha, tog en paus mitt i bloggskrivandet, och nu är det 15min tills överföringen är klar, går snabbare än vad de står, för jag tog bara en bloggpaus på 5min..

Hoppas Minna kan sova, och sen underhålla sej själv ett tag så jag kan småplocka & kanske städa här hemma..
Troligt? Neee.. Men hoppas kan man juh alltid göra? :)

Jaja, idag är förövrigt sista onsdagen Jonas jobbar innan pappaledigheten..
Han kommer jobba:
Idag till senast 17.
Imorgon till 20. (Jobbar över)
Fredag till senast 17.
Lördag senast till 16. (Jobbar extra)

Sen söndag då är han självklart ledig, så på Måndag 23/2 då börjar Jonas 14 veckors pappaledighet.
Den kommer pågå t.o.m. 29/5, sen är han juh ledig lördagen och söndagen, och börjar jobba 1 juni igen.
Superskönt!!

Nu är det 5min kvar av överföringen..

Ska småfixa lite nu, och sen ta hand om Minnan..

Senare.. om Minna tillåter såklart.. som vanligt.. :p


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

jag kan testa barnvagnsbio, om det är en bra film :)

2009-02-18 @ 13:23:19 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Vi vill också gå på bio =D

2009-02-18 @ 22:47:46 URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
RSS 2.0