Oh what a night..

Ja, först var jag vaken fram till klockan 2 och Jonas fick sova.
Vid 2:20 tog Jonas över och jag fick sova i 2 timmar.
Sedan 4:00 - 6:00 hade jag "skift", och Jonas tog henne 6:00 - 8:00.
Jag tog 8:00 - 10:00, sen tog Jonas henne till 12:00.
Sen gick jag upp.
Under natten har jag ammat vid 3:00, 5:00, 7:00, 9:00, 11:00..
Och nu är Minna pigg & vaken.
Har nu varit vaken sedan 10:00. :D

Så hoppas Minna aldrig skrämmer oss och slöar till sej så mer.
Aldrig mer vara så omöjlig att väcka, sova så mycket, matvägra.

Tack för nu!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anna

nej sådär får hon inte skrämmas nåt mer.

får så ont i hjärtat när du berättar att hon mår dåligt igen. förstår ärligt talat inte hur du orkar. jag är tveksam till att jag skulle göra det faktiskt.

du är grym johanna. hoppas du vet det!

kramar

2009-02-07 @ 13:53:59 URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
RSS 2.0