Nämen..

Idag var vi på en outlet.
Jag hittade en SVEA tröja + SVEA mjukisbyxa för 650:- tot.
Trodde Jonas lånade mej pengar till det, men nää, han köpte det åt mej.
Säger att han vill att jag förtjänar nya kläder som jag känner mej fin i och trivs i.
Han säger mkt sött och fint min älskling.

När vi kom hem beställde vi likadan tröja som jag har, åt Minna. :D
Och nya skor till mej, då mina jag har nu är förstora och trasiga.





Sen hade vi äventyr med en spattig GPS som visade markerande vägar åt alla håll.. Samtidigt!?
Jag "flippade" och började stoja, Jonas och hans syster Jenny hängde på och spåra ut då med.
Riktigt kul, ja riktigt trevligt, blev felåkningar och stress, käka mcdonk i bilen, och sen hemmåt då.
Brösten höll på att sprängas, hade läckt igenom inlägg, bh, tröja, tjocktröja.. Ja allt, och de va omys.
Las vad Jenny skrev.. Jan kan tydligen sjunga enligt henne.. Jonas tycker det med.. Kan jag det?


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Tur du har om du kan sjunga! Jag skulle sjunga för Alva häromdagen, lät ju förj-t haha.. Barnsånger är inte det lättaste!

2009-02-26 @ 09:09:03 URL: http://evamys.blogg.se/
RSS 2.0