MVC & KK

MVC
9/1:
11 veckor efter FL - Efterkoll.
Allt ser perfekt ut, BM säger att jag är gjord för att föda barn.
Livmodertappen & Livmodern är så fina, det syns inte ens att jag fött barn.
Och trots att jag aldrig gjorde knipövningarna är allting tiptop!

Vi pratade även om förlossningen & amining, min BM sa att jag är så stark och hon var så stolt som aldrig förr.
Sen ang. preventivmedel så har Jonas och jag sagt att det bara är dumt att börja med sånt när vi faktiskt planerar syskon snart. Så jag fick en bunt kondomer istället. :)

KK
Besöket hos Margareta på Kvinnokliniken gick också bra, vi fick Minnas högkostnadskortshäfte, missat massa istämpling men de vi kunde fixa då är redan 480kr.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0