Minnas 3 månaders vaccinering

Ville inte skriva om den igår..
Ville bara glömma..
Minna grät och grät, och jag störtbölade..
Gjorde så sjukt ont i mitt hjärta, ville bara ta henne därifrån..
Jonas blev ledsen då båda hans tjejer grät.

Tänkte t.o.m. att om det gick, hur ont de än skulle göra..
Så skulle jag hellre låta BVC sköterskan sticka sprutorna i mina bröstvårtor om vaccinet då gick in i mjölken på nåt sätt, än att Minna skulle bli stuken..
Längtar inte tills om 8 veckor när det är dags för 5 månaders vaccinet. :(

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Fy vad hemskt :( Jag vill helst amma bara och vi har provat ge lite ersättning men han gillar det inte och spottar bara ut.. Men det är inte hela världen. Det jobbigaste är att jag känner mig så låst och inte som en egen individ mera. Men det blir nog bra tids nog..

2009-02-26 @ 12:30:42 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0