Mammamobbing

Tack Mela för länken!

Angående "attackerna/påhoppen" mot mej i min blogg här i veckan..

Jag är verkligen inte ensam..

Det kallas Mammamobbing..

Och är vanligt, tyvärr..


Och som jag har fått höra av vänner som stöttar & tröstar..
Jag har rätt att uttrycka mej hur jag vill i min blogg, vare sej jag skriver hårt eller klantigt..
Men ingen har rätt att gå till attack, eller "försvar" när de inte först frågat vad jag menar.
Precis, fråga först, sen kan du komma med ditt "försvar", din åsikt.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anonym

Det var så lite så!



Tycker att det är så tråkigt med människor som inte kan acceptera att alla inte är eller har det på samma sätt som de själva! Oberoende vad det gäller, barn, livsstil osv... speciellt när de är trångsynta nog att kommentera det på ett negativt och taskigt sätt!

2009-02-07 @ 12:51:58
RSS 2.0