Maia

Maia
Hoppas inte du tar illa åt dej av att jag skriver till dej igenom min blogg.
Vill säga tack för det du skriver, och säga att jag vet att jag "ger syre till elden", när jag tar åt mej såhär.
Men allt som hänt under min uppväxt och mitt liv så gör jag tyvärr det.
Har svårt att ta till mej när folk skriver snälla saker, men lätt att ta åt mej när de skriver elaka.
Önskar jag kunde låta bli, speciellt låta bli att ta åt mej utav de som inte ens är mina vänner.
Men tack för "tipset" ska försöka att ta åt mej mindre..
Sköt om dej och familjen.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0