Lite sömn, 2 dm snö, oscarsgala och kommande vecka..

Efter att ha sovit 40min uppdelat på 2 gånger - på 14½ timma somnade Minna precis.
De två 20 minuters kortsovningarna var i samband med amning, denna med, men hoppas det bir mer än 20 minuter nu.
Kanske 4 timmar, gärna..
Sen mat och sen sova mer? :)
Kan alltid drömma..

Jaja, snökaos och ungefär 2dm snö ute nu.

Imorgon ska jag till psykologen, sen ska jag dona lite hemma nu när Jonas är hemma & kan hålla koll på Minna.

På tisdag blir Minna 3 månader, och vi ska på föräldragrupp på förmiddagen, och på efterkoll på Neontalavdelningen, Sachsska, Södersjukhuset (ang. Minnas kräkningar) på eftermiddagen.

Onsdag, då ska stackars Minna få sin 3-månaders vaccination..
Hur ska jag kunna se på
Man kan tro att jag är van och härdad efter allt som hänt Minna..
Snarare tvärt om, gör ondare för varje gång, då jag tycker det är så synd om Minna som måste stå ut med allt..

Jaja, nu ska jag kolla vidare på Oscarsgalan - Röda mattan.
Otroligt snygga klänningar, frisyrer o.s.v.

02:15 går Jonas upp, han får se Oscarsgalan.. :(
Avundsjuk..
Jag skulle kunna vara vaken och se, men behöver min sömn..

Suck..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Sara (A´s mamma)

Vaccinationen kommer att gå jättebra.. Jag som är nålrädd och grät när han fick sina sprutor klarade av det ändå. Köp hem suppar av alvedon och ge direkt när ni kommer hem så får Minna ingen feber.. Eran BM kommer att berätta hur ni ska göra..



Kram Sara

2009-02-23 @ 04:40:03
Postat av: Jenny

Go morgon, usch va jobbigt det är när man inte får sova ordentligt, hoppas ni lyckas få lite ordentlig sömn o vila under dagen!



Kram Jenny

2009-02-23 @ 09:58:23 URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Ika

Vaccinationen går jättebra! När de är sådär små brukar de knappt känna nåt, eller märka nåt.

Wincent grät ingenting och jag som inte gillar nålar kollade bort.



Ett litet stick är nog ingenting för Minna, med tanke på all annan smärta! Så ta det lugnt! Kramar

2009-02-23 @ 19:59:37 URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: mika

2 dm och snökaos? haha :P ni e roliga i sthlm ;) <3

2009-02-23 @ 20:48:23 URL: http://m1ka.blogg.se/
Postat av: Fröken Fifi

Vaccinationen är till för en bra sak, det är det man måste påminna sig själv om.

2009-02-23 @ 23:06:38 URL: http://philahzophee.webblogg.se/
RSS 2.0