JA eller NEJ

Sådär, vid 15:50 faxade jag mina papper till Mamma, som hade andra hälften av papprerna.
16:00 mottog mamma en beräftelse om faxet hon skickat till Familjebostäder var mottaget.
Med tanke på hur sent dom fick in papprerna så är det nog ingen som kommer börja handlägga vårat ärende än.
Förhoppningsvis imorgon.
Skrev på ett av faxpapprerna att jag vill att den som kommer handlägga ärendet gärna kan ringa mej så snart som möjligt.
Hoppas denne ringer imorgon, så kanske vi får mer svar.
Kanske inget JA eller NEJ, men kanske ett svar om när vi får JA eller NEJ..
Förstår ni?

Alla jag pratat med detta om, typ Jonas, mamma och några andra håller med att det vore konstigt om vi inte blir godkända.
Vi blev som sagt godkända för 6 månader sedan, av Familjebostäder, inför ett byte.
Vi hade samma inkomster då som nu, och fortfarande inga skulder eller anmärkningar.
Så.. förhoppningsvis kommer någon handläggare börja med vårat ärende imorgon, och ringer mej och talar om hur länge vi kommer få vänta på svar.

Känns jobbigt att vänta på JA eller NEJ, då jag efter alla NEJ hittills, så känns det som detta kommer bli ett NEJ det med.
Men.. samtidigt, vi har väntat 3 år på större, och vi förtjänar ett JA, eller flera JA.

Håll tummarna för JA!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Johanna

Blev ni godkända för ett halvår sedan så vore det VÄLDIGT konstigt om ni inte blir det nu, jag håller självklart tummarna för ett JA JA JA JA JAAAAA :D

2009-02-26 @ 19:07:11 URL: http://hellojohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Håller tummar & tår för att allt går bra för er!

2009-02-26 @ 20:00:11 URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Martina

tycker oxå de vore konstigt om ni inte blev godkända...

lägenheten låter jätte bra!! självklart fiin efter stambyte:)hoppas det inte tar så lång tid,så bökigt me toa ute osv...som ni har det nu är det ju värt det!!!!!håller tummarna!

2009-02-26 @ 20:13:26 URL: http://martiniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ni inte köpa en lägenhet då? Så får ni vad ni verkligen vill ha. och det är ju verkligen köpläge nu, låga priser och väldigt låg ränta.

2009-02-26 @ 20:43:40
RSS 2.0