Dag & Natt

Natten var en chock, Minna sov, men *%¤"! inte kunde jag sova, vänt på mitt dygn juh..
Tack och lov sov hon lite på morgon & förmiddagen iaf, så fick sova lite då.
Aja hoppas hon vänder rätt på dygnet nu, hon har varit vaken typ hela tiden sedan kl. 10, bara småsnosat 5-20min stunder.
Äter mycket gör hon iaf, och verkar som hon börjar gå upp i vikt, vägde henne imorse, 4615g, mer än sist iaf. :)
Go Minna! Go Minna!
Nä nu gnäller hon, sådär mesigt så alla som hört de tycker hon är så söt och larvig, hihi och det är hon..
Men så låter hon när hon vill ha uppmärksamhet, och klart hon ska få de..
Så..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0