♥ Alla Hjärtans Dag ♥

Då vi struntade i lunch på restaurang,
då Jonas hellre bjuder på lyxmiddag på restaurang när han fått lön..
Så har jag tid att lägga upp några bilder..




Jonas i sitt varma bad med badbomb & doftljus.


Jonas 1kg gelehjärtan, NougatLyxHjärta & kort.


Miranda nallen - Jag fick den! :D


Rosa rosor fick jag också! Hihi



Kommer även fota när vi är hos min pappa, Minnas morfar.
Som bilderna kommer nog upp imorgon..
Fast alla bilder där man ser Minna
(ser ordentligt inte suddigt, liten eller bakifrån)
kommer läggas i Minnabloggen.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: emelie o elliott

åå.va mysigt =) vilken snäll karl du har ,hoppas allt e bra. kramis

2009-02-14 @ 19:27:21 URL: http://emlisch.blogg.se/
RSS 2.0