Sådärja!

Minna har sovit natten ut.
2-13, för nu ska jag väcka henne.

Jisses hon måste varit sjukt trött som sovit mellan 6-8 timmar per dygn i över en vecka.

[Går och myser med Minna]

..Tillbaka nu, Minna är vaken och "pratar" och gör sina tokiga ljud.

Snart ska jag gå in på slumpgeneratorn och dra en vinnare i Kvicktävlingen.

Ska även skriva några inlägg om vad vi gjort de senaste dagarna, blir separata inlägg, blir så stökigt annars.
Och en ny tävling kommer läggas upp under dagen.
Trots att mammabloggarna.se stängdes ner så vann jag en av tävlingarna.
Vann boken "Min Resa" - Lilla Fjärilen Design.

Jaja, så kolla in, eller stanna kvar och uppdatera sidan.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0