En bra dag

Idag firade vi min mamma, fast hon fyller år imorn. :p

Sen gick vi hem, och trots att vi hade "lätta" vagnen fick Minna sitta i DrottningEnar selet, det är juh så mysigt & smidigt..
Se så mysigt Minna tycker det är, jag & Jonas bjussar er på en Minnabild.


[Passar på att påminna er som ännu inte tävlat om ett eget DrottningEnar sele att göra det!]

Sen bar det av hem, skoskavet blev omplåstrat med comped sen var jag redo igen.
Jonas sov en stund, sen åkte han in till stan och käkade Libanesiskt, medans jag & Minna hade en toppenkväll.
Hon åt ny gröt och den verkade hon tycka ännu bättre om än den andra så ny gröt ska köpas.
Sen lekte vi en massa och jag filmade henne - ska lägga upp klippen på facebook, så har du mej som vän så kika in sen.
Sen nattade jag lillstrumpan och sen var jag helt "ensam"..

Jaja..

Skriver mer senare..
Nu, mysa med Jonas och vila ryggen.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Om du gått nästan 17 000 steg på en dag så är det jäkligt bra! Var med på tappa.se i våras, där jag fick min inspiration ifrån. Där rekomenderades jag att gå 12 000 steg om dagen. Känn dig nöjd!

2009-08-01 @ 23:59:01 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: Wifie

Oj så bra den ser ut den där selen!! Vill ha! :)

2009-08-02 @ 09:08:57 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Wow det var ju jättebra !!!!!!

2009-08-02 @ 19:22:07 URL: http://www.minimi05.blogspot.com
RSS 2.0