Tips om gott snacks

Igår efter att ätit onyttigheter hos min mor (firades hennes födelsedag som egentligen är idag) så fick jag nån knäpp tanke att - äsh, struntar i middagen, har ätit tillräckligt idag endå.
Men vid 23 tiden knorrade magen rejällt, och ja, Jonas hade juh kommit hem och inte köpt någonting med sej.
För han frågade och jag svarade att nää det behövs inte.
Så..
Jag rotade i skafferi och kyl.
Tacoskal?
Philadelphiaost?
Brocoli?
Rödlök?


Jaha?

Kokade brocolin, bröt tacoskalen på hälften och bredde med philadelphian, skar rödlöken i små bitar och strödde över skalen, och sen skar jag brocolin i mindre bitar och la på.
Tänkte för mej sjävl att, det här är riktigt knasigt, och sen tog jag min första tugga..

OJ SÅ GOTT DET VAR!!



Mumsigt som tusan, så detta kommer jag äta fler gånger ska ni veta!

Pröva om ni vågar.. :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Agnieszka

Guud så goda dessa tacos ser ut! Nu blev ju jag sugen med!



kram kram

2009-08-02 @ 14:51:16 URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

oj det såg gott ut.. mums..

tyvärr så tillåter inte mitt GI tacoskalen..:(



hoppas ni får en fin söndag.. kram

2009-08-02 @ 15:31:27 URL: http://enburkrussin.se
RSS 2.0