Till en underbar människa..

Tack Jonas, för att du dagligen står ut med mej.
Tar skit från mej när jag är så förbannad på allt & alla att jag måste käkas ut ondska i form utav att bråka.
Lyssnar på allt mitt gnäll, klagande, suckande, gråtande och tjat.
Att du ständigt försöker förbättra allting och få det att fungera..

Jag kräver inte detta utav dej, jag förväntar mej inte detta, jag bara drömmer att du ska fortsätta orka..

Förlåt att jag inte kan vara som de flesta andra kvinnor.
Glad, snäll, pigg, hjälpsam och duglig.
Men älskar dej, ja det gör jag nog mer än de flesta andra kvinnorna älskar sina män.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Agnieszka

Fint skrivet gumman!

kramis

2009-08-10 @ 21:46:02 URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Du, jag är inte glad, snäll och allt det där jag heller. Tror det är svårt att vara det när man är trött småbarnsmorsa. Kram

2009-08-10 @ 22:14:46 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0