Söndag

..Nää, jag vet att det inte är söndag idag.
Men det känns som det..

Segt, grått, trist, långsamt, slappt o.s.v.

Sitter här, och ska snart ta upp Minna.
Klä henne och packa ner henne i vagnen..
Sen ska jag bära henne & vagnen ner för våra 3 våningar, i vårt inte allt för stora trapphus.
Rulla mot centrum och träffa Vera. [Fick sms efter inlägget, då var Vera påväg mot stan ist.]
Hoppas Emma vill följa med, Emma är mitt "gladpiller".
Skulle kunna umgås med Emma varje dag, lessnar aldrig.

Nää nu svarade Emma.
Hennes ben gör ondare, hon slog knäskålen ur led här om dagen.
Usha, men Wille vart glad, för när mamma var medvetslös, då åt Wille upp mammas bulle.
Fast han inte får, så han var nöjd.

Emma & Wille är härliga!

Jaja, nu "ropar" Minna..

Skriver mer senare..



Tillägg efter 10min.
Emma kaaanske kan komma till centrum endå.
Trevligt! :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Emma

ja, för jag är så himla snäll :b



och nu sover prutten i vagnen wohoooo

2009-08-26 @ 11:36:02 URL: http://tjohalia.blogspot.com
Postat av: Kicki

Du bad ju om att man skulle vara ärlig :)

Mja, de är väl ganska okej. Jag börjar bli av med min förkylning men Kevin han är förkyld och har hemsk hosta. Hur är de med er?

2009-08-26 @ 11:54:19 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0