Många fakta - Lista

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Ta hand om Minna (sjukling)
Åka till psykologen
Fota syster
Laga middag
Fredagsmysa

Vad gjorde du för 10 år sedan.
Levde väldigt dekadent. Droger, sex och noll kontroll.

Vilka platser har du bott på?
Hehe södra sthlm. Haninge, Bagarmossen, Bandhagen & Farsta.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Köpa hus
Mer sparande till Minna & kommande barn
Ta körkort
Köpa bil
Resa med familjen


Detta gjorde jag…

för 15 år sedan (1994):
Var 10 år och kände mej väldigt ensam.

för 10 år sedan (1999)
Var 15 år och som ovan, levde ett liv mörkare än det jag lever nu.

för 5 år sedan (2004)
Var 20 år och började försöka ta mej ur allt mörker..

för 3 år sedan (2006)
Var 22 år och levde ett enkelt liv som kretsade kring kärleken, Jonas.

för 1 år sedan (2008)
Var 24 år och blev mamma till underbara Minna.

för 3 månader sedan (maj 2009)
Hade gått ner 7 kg.

igår
Fikade med vänner och deras barn.

idag
Vaknade av att Minna rosslar, hostar, snorar och mår riktigt dåligt.

i morgon
Jonas pappa, och sen (om Minna mår bättre) fira min syster som blir 18år!

om 1 år (2010
Hoppas på vikt på 6xkg.
Hoppas på att vara gravid och föda bebis nr 2
Må bättre



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0