Lifestone avgjutningar

I veckan fick jag avgjutningskiten från Lifestone.
090814 var dagen vi gjorde dessa avgjutningar.
Alltså 10 dagar innan Minnas 9 månaders dag.


Först knådade jag degen och plattade ut den i formen.
Sen tryckte jag ner Minnas fot, jämnt över degen.



Färdigt fotavtryck (man ser Minnas turtlestår).
Plastade in med medföljande plast, och packade ner i lådan.



Sedan knådade jag nästa deg, och plattade till.
Tryckte sedan ner Minnas hand med jämnt tryck över hela handen.
Färdigt handavtryck.



Plastade in och packade ner i lådan.
Stoppade i båda avgjutningskiten, med orderbeställningen i påsen,
klistrade på adresslappen och klistrade igen.


Skickat!


ps. Är ni nyfikna på vad det är jag beställt?
Håll då koll här inne i bloggen, för om 6-7 veckor får jag tillbaka det jag beställt!



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0