L I S T A

P E R S O N L I G T
Namn –  Johanna
Hemstad – Stockholm
Ögonfärg – Bruna (skiftar i årstid)
Hårfärg – Brunett
Längd – 165 cm
Högerhänt/vänsterhänt – Högerhänt
Skostorlek – 38-39
Skor idag – Just nu? Inga.
Mål för året – Gå ner minst 7kg till
Mest använda fras på msn – Där?
Det första du tänker på när du vaknar – Ohh vilken busig, söt dotter som ligger hr brevid.
Mest saknade minnet – Förlossningen

F A V O R I T
Färg – Svart eller Rosa
Mat – Sallad
Sport – Ibland
Djur – Dammråtta?
Glass – Isglass
Affär – Just nu? BR
Sallad – Egen
Skådespelare – Johnny Depp, Penelope Cruz & Britney Murphy
Nummer – 6, 16 & 26
Årstid – Alla?

V Ä N N E R & L I V E T
Vad vill du bli när du blir stor – Lycklig, frisk och ha allting lagom
Hur vill du dö – Gammal & i sömnen..
Vem av dina vänner är mest lik dig – Ingen. :p
Vem är mest högljudd –  Min mamma & Pappa.. ;)
Vem får dig mest att skratta – Minna, Jonas, Mamma, Pappa & Syskonen.
Vem har du känt längst – Mamma & Pappa?
Vem är blygast – Min syster & Jonas
När grät du mest – När farfar dog. :(
Bästa känslan – Varje sekund med Minna, även när hon är som jobbigast-
Värsta känslan – Den obeskrivliga tomheten & ångesten.
Vart vill du bo i framtiden – I ett hus som passar min familj, med fin & mysig tomt.
Hur länge tror du att du kommer leva – Som jag levde tidigare? Till 60. Som jag lever nu? - 80. :p

H A R D U N Å G O N S I N
Varit kär – Ja
Moonat nån –  Ja när jag var typ 12, eller då och då här hemma. :p
Rymt hemifrån –  Många gånger
Föreställt dig ditt ragg naken –  Haha, Ja!
Tänkt på självmord –  Ja.
Sovit utomhus – Ja.
Gråtit i skolan –  Ja.
Velat bli modell – Nje, eller ja hår & ögonmodell.
Varit otrogen – Nej.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag – Ja.
Sett en död människa – Ja.
Druckit alkohol – Ja.
Använt droger –  Ja.
Ätit sushi – Bläää!
Varit på scen – Ja.
Snattat –  Ja.
Retats –  Ja.
Blivit nerslagen – Nope!

Tog listan från söt Sara.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Puss på dig!

2009-08-25 @ 12:17:56 URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Mamma Russin

hihi..jag snodde den med..;)



kram på er

2009-08-25 @ 14:00:44 URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Nina

Sv: 4 och 7, snart 8 ; )

2009-08-25 @ 21:17:00 URL: http://petitfashion.se/
RSS 2.0