Kvällen bjuder på

Film & Romantik..

Jonas och jag åt middag på restaurang och Minna me såklart, fast hennes pure.. :p
Minna har kräkts mycket idag, och verkar sur.
Ingen feber, 37,5, dock lite varmt för henne då hon och jag båda ligger som normalt mellan 36,2 - 36,6.

Vissa säger att barn som håller på att få tänder kan kräkas då de sväljer mycket dregel och att det kan bli lite kaos med magen, men.. Inget som enligt läkare är bevisat.

Jaja, nu väntar jag bara på Jonas som nattar om Minna, sen blir det jordgubbar & gamaldags vaniljglass.
Mums!
Before Sunrise är kvällens film, och imorn ska vi då se efterföljaren Before Sunset.
Kan rekommendera dessa filmer, det gör nog Jonas med.
Han "tjatade" om dessa, så jag var tvungen att leta upp dom och köpa dom åt honom.

Nu kom Jonas, så nu blir de myyyys..

Skriver senare..



ps. Kolla in mitt nya kontaktformulär! Uppe i menyn under Kontakta..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

hmm. så konstigt.

i windows så kommer ditt inlägg två gånger eftervarandra, i samma inlägg.

fast inte i firefox! :P

2009-08-04 @ 22:28:10 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: vera

hmm, fast bara när man går in på ett specifikt inlägg. blir inte så när man har uppe förstasidan.

2009-08-04 @ 22:29:41 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: vera

ne. nu är det normalt :D

2009-08-04 @ 23:45:11 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0