Gonattinlägg med sammanfattning

Idag var en bra dag.
Jonas tvättade, jag plockade iordning.
När Jonas kom upp, åt vi lunch och packade oss i väg till Tyresö.
Där bor nämligen min mormor och Danne.
Min mamma var redan där när vi kom fram, och straxt efter kom även syster.
Vi fikade, badade i poolen och åt go middag.
Väldigt trevligt.

Och idag var även en bra fotodag.
Tycker jag iaf.

Här kommer en preview på vad som kommer visas imorn.



För nu sitter jag här med ryggvärk liknande ryggskott och har haft en känsla som är lika irriterande och smärtsam som grovt håll, under revbenen på vänster sida, men inte i magsäcken. :S

Så ska försöka sova bort de onda och hoppas jag vaknar och mår bra imorn.
Imorn ska Jonas börja jobba igen. :(

Well, "ses" imorn..

Sov gott & gonatt!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Mamma Russin

hej söta..



men tyresö, det är ju där min gubbes syster bor.. hihi.. och min kusin har just köpt hus där med..



jättefint verkar det var... vilken uteplats..



kram

2009-08-26 @ 09:24:51 URL: http://enburkrussin.se
RSS 2.0