Glädjeläsning

5. En blogg med kloka ord: Familjen Korb
Motivation: Många bloggar skriver kloka ord till och från, men Johanna skriver ofta kloka, ärliga och öppna tankar.


6.
En blogg med mycket fin design: Pinuppa/Penny, Familjen Korb och Annah
Motivation: Alla 3 tjejer har väldigt fina bloggar men med helt olika stil. Jag gillar genomtänkta och personliga designer och det har dessa 3 fina tjejer.

 

 

Så skriver Sara, en underbar kvinna jag stolt kan kalla vän!

Att läsa detta målade ett äkta leende på mina läppar och jag blev alldeless varm inombords.

Kika in i hennes fina blogg här: http://soyasblogg.se



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

jag <3 dig

2009-08-15 @ 09:14:16 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0