AAHJJ!

Jag håller på att få min fjärde visdomstand nu
Fick först en på vänstra nedrekäken, opererades bort pga att den växte snett - AJ.
Fick sen en på högra nederkäken, opererades bort pga att den växte snett - AJ.
Fick sen en på vänstra överkäken, gjorde ont att få men klarade av att ha den kvar.
Får nu en på högra överkäken, och de gör sjukt ont!
Men dum som jag är trycker jag på kanten där tanden "vill" spricka igenom.
För de sticks och hugger annars, och då tänker jag hjälpa tanden på traven, att komma fram.
Faan va ont de gör, och smakar massa blod.
Bläää!

Jag har trångt med tänder i min mun, har fått dragit ut massa tänder för att göra plats åt alla nya typ.
Låter de skumt?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0