Vi har blivit med diskmaskin!

Jonas farmor gav honom 4000kr (!) till en tvättmaskin nu när vi flyttade och har bebis och allt.
Men då det inte finns plats för tvättmaskin inskaffade vi idag en bänkdiskmaskin.
Det blev en  Electrolux ESF 2420.
Ska hitta en nippelkopp som passar dock, det ska letas efter imorn, så kanske vi kan köra första maskinen imorn.

Imorgon är det ny vecka, och förhoppningsvis en bra sådan.
Ska träffa Cicci om allt går som de ska, fika och en promenad?
Tisdag - Bio med min mamma,
Onsdag - BVC - 5 månaders vaccinering.
Torsdag - Pappa fyller 45år!
Fredag - Minna 5 månader! <3
Lördag - ?
Söndag - Jonas och jag "firar" 45 månader.

Nä, nu ska jag attackpussa min karl!

Hej hej

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Vi har tremånadersvaccinet på onsdag! :)

2009-04-19 @ 19:11:24 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0