Uppdatering

Sådär, sitter här hos min mor..
Nyduschad!
Då min lillebror fixar vårat badrum (som jag hatar - laxrosa med sprickor i väggarna) så duschar vi här.
Min bror som pluggar till målare har rivit lite och spacklat, resten börjar han med på fredag när hans påsklov börjar.
Sen är det juh stambyte om 1 år. :)

Minna & jag tog ett bad idag.. vårat första bad tillsammans! <3
Supermys!

Hade fotat massa bilder på lägenheten, släppade med mej kameran hit, men glömde usb-sladden hemma.. :(
Och kan inte föra över mobilbilder då mammas dator inte har bluetooth och det vill inte fungera med usb-sladden.
Så..
Ni får hålla er med bilder..
Men jag lovar..
Det kommer!

Men nu ska jag göra mej redo för hemgång.
Är trött och vill sova.

Imorgon ska vi till Mary, vår nya BVC dam.
Ska kolla Minnas längd och vikt.
Hoppas det går upp, upp, uppåt!

Ska försöka uppdatera mer!

Sköt om er!

Kram  &  Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lise-Lotte

Typiskt att glömma

2009-04-02 @ 11:40:00 URL: http://supermum.blogg.se/
RSS 2.0