Lördagsbloggande

Nyss hemkommen från att "tränat" lite..
Promenerade ca 3km, körde sedan jogging/spring intervall med att promenera raskt ca 3km, avslutade med 2km promenad.
Belönade mej med en bägare med 3 kulor, Melon i botten, peacannötkola i mitten och polkagris på toppen.
Mums, satt i solen och njöt!
Har köpt med mej snask hem, på lördagar får jag faktiskt äta godis! :D

Ska snart laga middag, bulgurgottis!
Bulgur, körsbärstomater, feta m.m.
Supergott, kanske kan man äta på balkongen i kvällssolen?
Vi har sol från typ 14-20, supersweet!

Och senast mitten på maj så har vi fått trall på balkongen, min morfar ska bygga snyggistrall åt oss. :)

Nää, nu pratar Jonas om massa strunt, trots att han vet att han inte ska prata med mej när jag skriver för att jag inte kan konsentrera mej, Blah blah blah!
Så nu slutar jag blogga..
För nu iaf!

He-hej

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Tess trött tokig morsa

tack för din omtanke

är hemma ifrån lasarettet nu omtumlad men bra





ha en toppenkväll



kram

2009-04-25 @ 21:25:47 URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

ja ja ska göra en patientanmälan på honom...

helt oacceptabelt...



hade han tagit in mej hade de aldrig behövt bli så illa..

:(

2009-04-25 @ 22:01:22 URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hahahahaha gud vad roligt, min karl gör precis samma sak och jag blir helt tokig när jag sitter och skriver som bäst och så kommer han och bröjar prata. Då bara dör allt. Haha... Hoppas Jonas tycker väldigt mycket om FM för om jag säger det till Erik kommer han nog prata bara om det med Jonas. Hehe... min älskling är lite sportnördig :)

2009-04-26 @ 10:14:33 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
RSS 2.0