Torsdag

Hehe japps så är det..

Vaknade vid halv elva, upp, duscha, satte på datorn..
Ska snart ta något att äta, sedan klä mej och sen iväg..
Kl 14 ska jag vara i huddinge, och gå på informationsintervju på ett terapiställe..
Sen hem..
Vid 16-17 tiden ska jag möta Jonas i bandhagen, så ska jag ta med honom till lägenheten så han får se och avgöra.
Hoppas hooopppas nu Joonas vill..

Hmm, tänkte skriva om något.. men vad var det..?

Hjo!

Igår kväll lät in mage jääättekonstigt!
Det lät typ MEOW - följt av ett kurr, som lätt mer som en katt när den spinner..
Kunde inte sluta fnissa, och juh mer jag fnissa, juh mer lät det..
Typ svar på tal!?
Men vet inte vad det var som lät..
Det lät inte som ljuden magen eller tarmarna någonsin gjort förut..
Jaja, kul var det iaf. :D


Skriver senare..
Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0