Toblerone & Längtan

Japps, jag svullar i mej utav taxfree godiset..
Mums..
  • Toblerone Gold
  • Toblerone White
  • Toblerone Fruit & Nut [NY]
Jonas är nu påväg hem, hit hem, hihi, mys..
Ska snart börja med middagen..
Han har lånat hem film, vad vet jag inte, sa åt honom att överaska mej..
Får se vad det blir.. :p

Så ikväll blir det mys, om ryggen är bättre, hoppas jag på en liten promenad..

Skriver mer senare..

Krama


ps. Tror jag kommer ha mer än 1000 besökare imorgon kl. 20:00. :)
982 st nu.. :p
Så lyckas med 1000 besökare på 2 veckor.. hoppas hoppas..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Hoppas ni hade mysigt! :)

2008-09-11 @ 22:38:15 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0