Tisdagen

Sedär, kvällen blev lugn, visade Jonas mammakläderna och babykläderna..
Vi åt middag och äppelpajen jag lagade idag. (Bilden nedan)



Supergott, självklart när jag lagat, och alltid efter egna recept!

Well, sen kollade pojken på fotbollen och jag letade saker på nätet..
Bebis gör kullerbyttor varje gång jag klickar köp på någonting till den. :p
Och ja, bortskämd kommer lillan bli,
men vi kommer lära henne om prioriteringar och pengar när det behövs..

Imorn ska jag till bm 14:oo, efter det kanske jag ska fika med Pia. :)

Jaja, får se vad som händer mer..
Men nu ska jag sova..

Imorn är det 1 oktober.. :D
Onsdag..
Likamed 9 veckor kvar till bebis bf..
Alltså 2 månader.. :D

Jaja..
Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma Sofie

Ser kanongott ut!!! Bra att frukten jag gav dej kommer till nytta...även om det kan´ske inte är det nyttigaste :-)

Det är no inte onyttigare än hamburgare :-)))



Pussar & kramar.

2008-10-01 @ 11:25:23
Postat av: Evelina

Ååh MUMS med äppelpaj!!!:D Vilken cool design du har också!:)

2008-10-01 @ 21:35:23 URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
RSS 2.0