Söndag

Och idag har vi kollat F1, haft tvättstugan..
Skrivit på och donat med bytesblanketter, som ska skickas in då den andra bytesparten fått sina sista papper som måste skickas med..
Snart ska vi åka till Hagsätra och hämta stolen jag vann på tradera! :D
Efter det, åka till mamma och hämta en blöjhink som vi fått utav Anna (mammas arbetskamrat),
och även äpplen och päron från morfar & ingrids trädgård. Mums!

Sedan hem, mysa och slappa.. :)

Krama om

ps. Håll tummarna för att allt går perfekt och snabbt med detta lägenhetsbyte!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Pippi

Tack för ditt besök och rader i min blogg!



Vad kul att du väntar bebis, själv har jag fyra st barn - tre döttar och en son. Läste att din BF är satt till den 29 november, min näst äldsta dotter är född 30 november ;)



Lycka till med slutet av graviditeten och sedan med förlossningen!

2008-09-29 @ 06:25:35 URL: http://pippibears.se
RSS 2.0