Nää nu..

Ska jag och min stora mage som innehåller en rolig bebis gå och sussa..
Idag såg jag och Jonas hur bebis rörde sej där inne.. :p
Magen fick konstiga former, och vi skrattade åt pluttisen..

Kan inte förstå att på fredag, då får vi veta om vi får en son eller en dotter..
Hihi, känns rätt skumt..
Nu vdet vi att det är en underbar bebis..
Men snart vet vi om det är en underbar pojke eller flicka..

Ska bli mys och se den lill* också, var dett antal veckor sedan..

Jaja, sov gott..

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: ♥ Nadine

Åh mysigt! :)

Sov sött!

2008-09-22 @ 02:03:42 URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Emma

vad härligt att du ska bli mamma, måste vara magiskt...första barnet?

2008-09-22 @ 12:48:17 URL: http://petersson84.blogg.se/
RSS 2.0