Mvc & Mina tjejjor - del2

MINA TJEJJOR:
Där stod Martina med sovandes Linnea i vagnen.
Vi promenerade bortåt och letade cafe, som såg mysigt ut och hade plats för barnvagn..
Tog ett tag men hittade ett litet gömt fik..
Vi tog tomat&mozzarella toast med sallad, och dricka..
Sedan vart det mycket prat och skoh och mys.
Detta behövdes, gjorde mej genast på bättre humör.
Och fick även mysa med Linnea som är så fin..
Söta Martina gav mej hennes gravid hängselbyxor i lån - Supertack!
Och sedan begav vi oss hemmåt..

Nu sitter jag här och funderar på att värma något att äta..
 Ska lyxa till det med snask sedan, men inte vilket som helst..
Supersaltigt!
Baconinlindad halomi, mums!
Jaja, skriver mer senare, och kanske lägger in bilder på söt nean. :)

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0