Mmm.. mjölk!

Det enda som fattas nu är en god hamburgare! :D

Haha tokunge, va gör den med mej..

Jonas och jag hade planerat en mysig middag efter tittutet på fredag,
men nu lutar det åt hamburgarmiddag då jag har mina extrema cravings.. :)

Well, ska ta mej ett till glas mjölk nu..
Sen ska jag slappa framför teven..

Har illningar i bebisutgången..



en till skrocklista...

(* framför den det stämmer in på, * i mitten om båda eller inga stämmer)

Hjärtljuden
Under 140 slag/minut = pojke
*
Över 140 slag/minut = tjej


Lugn/Vild bebis
* Lugn bebis = flicka
Vild bebis = pojke

Halsbränna (hår)
Mkt halsbränna = mkt hår på bebisen
*
Lite halsbränna = lite/inget hår på bebisen

Halsbränna (kön)
Mkt halsbränna = flicka
*
Lite halsbränna = pojke

Illamående
Mkt illamående = flicka
*
Lite illamående= pojke

Hög/låg mage
* Låg mage = flicka
Hög mage = pojke

Toppig/bred mage
* Bred mage = flicka
Toppig mage = pojke

Mammans hårväxt
* Samma/mindre hårväxt = flicka
Mer hårväxt = pojke

Hickande bebis
Mkt hicka = flicka
* Lite hicka = pojke

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0