Hur ska de gå..?

Sådär, nyligen hemkommen från MBT-teamet.
De sa att de vill att jag ringer så fort bebis är stor nog, för att jag ska kunna börja där.
Får se hur allting blir..

Hela vägen hem suktade jag efter en hamburgare, men kan juh inte äta de jämnt.
Tokunge i magen där.. :p

Åt pastasallad ist..

Snart ska jag möta Jonasi Bandhagen så ska vi gå till lägenheten vi kanske ska byta med..
Det hänger först på att Jonas också vill ha den..
Sen när vi skickat in blanketterna att vår värd godkänner henne (hon vi byter med), och att hennes värd godkänner oss.

Well skriver senare när jag vet hur läget ser ut..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0