Gonatt innan 22?

Oj oj, idag har hänt grejjer..
Var på kvinnokliniken PSE - gick bra, trevligt prat.
Sedan skynda till mvc, bebis hjärtljud låg på 140 slag i minuten, och mitt blodtryck var på 120/80.
Så anledningen till att det var högt i fredags (130/70) berodde alltså på oron.

Jaja sen hem och mysa med mina goa tjejor, Martina & Linnea..
Helt underbar dag tillsammans..
Vid halv sju for de hem, och jag kände hungern kurra..
Lagade mat och åt, sen var klockan helt plötsligt 20:00..

Sen dess har jag kämpat för att hålla mej vaken..
Känner mej helt utslagen, minns inte sist jag kände mej såhär känslig och trött..
Så ska kämpa 20 min till sedan sussa..

Skriver mer imorn..

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0