God morgon

Vaknade nyss, trots att jag inte kunde somna förns 4-5..
Känner mej paranoid, förföljd, kan inte släppa idioten som var här i går natt..

Ville somna om, men kände att nej, nu måste jag försöka vända tillbaka min dygnsrytm.

Ätit frukost har jag iaf gjort.
Och idag ska jag mest ta det lungt, försöka hitta bra övningar för ryggen när man är gravid.



Veckan ser ut såhär:


Tisdag: Tid på KvinnoKliniken Sös, samtalstid.

Onsdag: Besök hos psykologen, sedan vid 18 åker älsk och jag på kryssning.

Torsdag: Kommer hem från kryssningen.

Fredag:
Tid hos BM.

Lördag: Får se vad som händer då..

Söndag: Jag och Jonas åker till mamma, ska "totalrenovera" datorn, sedan följer mamma med hit och städar.



Well, tråkigt väder, men finns iaf en chans att jag kan ta mej ut, nu när det börjar svalna..
Enligt smhi är det mellan 10-15 grader, passar mej bra. :)

Skriver mer senare..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0